Cool Web

Ekonomia w wydaniu producentów

Inne strony warte obejrzenia: http://koszulki-firmowe.com.pl/moda-codzienna/ perfumy naomi campbell

Ekonomia w wydaniu producentówKażdy z nas inaczej rozumie pojęcie ekonomii. Jest to najczęściej uzależnione od kraju w jakim żyjemy, w jakim pracujemy, od zamożności, posiadanych oszczędności, liczby dzieci, statusu społecznego, grona przyjaciół i stylu życia. Dla jednych ekonomia to przede wszystkim oszczędzania na wszystkim na czym tylko możemy. Nie zawsze dotyczy to oszczędzania na jedzeniu, gdyż nie wolno oszczędzać na zaspokajaniu potrzeb pierwszego rzędu. Jednak oszczędzanie na ubraniach i tym podobnych dobrach luksusowych jest już całkiem do przyjęcia. Dla innych czystą ekonomią będzie inwestowanie w siebie i nie oszczędzanie na ubraniach. Markowe ciuchy są dużo bardziej wytrzymalsze, a to sprawia, że nie musimy zbyt często dokonywać zakupów butów, kurtek, spodni, czapek, rękawiczek, czy też innych części składowych naszej garderoby. Oczywiście w niektórych przypadkach jest to prawdą, jednak co maja zrobić osoby, których po prostu nie stać na zakup butów za dwieście czy też trzysta złotych? Muszą się one zadowolić tańszymi ich formami, co niestety wcale nie oznacza gorszej jakości wykonania. Wiele osób aby oszczędzić dokonuje zakupów na bazarach i targowiskach, gdzie niestety jakość produktów jest wątpliwa, a na pewno wątpliwe jest ich pochodzenie i normy bezpieczeństwa. Na pewno nie powinniśmy w takich miejscach starać się zaopatrywać w medykamenty i inne suplementy diety. może to zagrozić naszemu zdrowiu lub też nawet życiu. Zasady szeroko pojętej ekonomi na pewno stosują różni producenci żywności, którzy za wszelka cenę starają się nie stracić na swojej formie działalności gospodarczej. Czasami towar oznaczony XXL lub też jako promocja czy dodatkowa ilość w tej samej cenie jest po prostu zwykłym oszustwem i na ciąganiem klienta. Najciekawszym chyba przykładem na to jest oferta pewnego sklepu, w którym to litr pewnego markowego płynu do naczyń kosztował cztery złote – w promocji. Po czym na kolejnej półce znajdowała się półtoralitrowa butelka tego samego płynu w cenie osiem złotych – również oznaczenie promocja. Jaki więc z tego wniosek mógł wysnuć konsument – producent źle oznaczył ceny lub niestety liczy na bezmyślność swoich nabywców. Wszystkie oszczędności jakie oferowane są w dzisiejszych czasach są w końcu na coś przeznaczane. Nie lubimy marnować pieniędzy i oczekiwać aż stracą one swoją wartośc. Mało kto decyduje się na przykład na załatwienie spraw ekonomicznych dzisiaj, kiedy nie można sobie powiedzieć, że ciężko jest zrobić wiele elementów tego startu i nie warto przesiedzieć więcej czasu niż jest to konieczne w jednym miejscu. Podstawą ekonomii jest to, ze pieniądze również same powinny na siebie zarabiać. Inwestując więc pieniądze po jakimś czasie powinniśmy sami zebrać więcej. Jest to logiczne i wydaje się mieć sens w przypadku, gdy mamy jakąkolwiek działalność. Najgorszym sposobem z możliwych jest bowiem schowanie pieniędzy w skarpetę i zachowanie ich na czarną godzinę. Potencjał takich pieniędzy jest bardzo często marnowany, a my tracimy możliwość zarobienia. Warto więc sprawdzić to i przechwycić wędkę, ale rybę musimy już niestety złapać sami.

Oceń ten artykuł:

Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:



Warto również przeczytać

Unijne dopłaty

Unia Europejska jest wielką szansą dla bardzo wielu krajów, które do niej wstępują i jednocześnie jest nieraz odbierana jako wielkie zagrożenie dla narodowej gospodarki i przemysłu. W kwestii dopłat U...

czytaj więcej

Ekonomia ma różne rozmiary

Ekonomie możemy rozumieć pod wieloma różnymi dziedzinami. Gdy przeciętny człowiek słyszy o ekonomi, ma na myśli wielkie korporacje i firmy, które składają się na gospodarkę krajową. I ma rację tym zaj...

czytaj więcej

Marketing szeptany

Marketing szeptany zwany również buzz marketing to jedna z metod, aby skutecznie zachęcić konsumentów do zakupienia danego produktu. Polega ona na tym, iż sami konsumenci wymieniają między sobą pogląd...

czytaj więcej

Instytucje rynkowe i pozarynkowe

Otoczenie przedsiębiorstwa to warunki zewnętrzne, w których działa przedsiębiorstwo. Otoczenie dzieli się na dwie sfery- otoczenie bezpośrednie, operacyjne i otoczenie pośrednie, makro otoczenie. Bezp...

czytaj więcej

Menu

Partnerzy