Cool Web

Zarzadzanie małym przedsiębiorstwem

Inne strony warte obejrzenia: Najnowszy terminal POS do dużych i małych sklepów.

Zarzadzanie małym przedsiębiorstwemManager to osoba, która zarządza firma a w przypadku małej firmy to przedsiębiorcy, którzy zakładaja, kierując nia na własny rachunek, podejmując ryzyko w celu osiągnięcia zysku. Głównymi obowiązkami menagera wynikającymi z zasad zarzadzania są planowanie działań, organizowanie pracy swojej i współpracowników, kierowanie podległym personelem to znaczy zatrudnianie, obsada stanowiska, nagradzanie, podnoszenie kwalifikacji, kontrola wykonania planowanych czynności, podejmowanie działań naprawczych. Obowiązki te wynikaja z procesu zarzadzania. Celowość sprawnego kierowania firma to osiaganie i zwiekszanie zysków, stały rozwój firmy, ugruntowanie pozycji firmy na rynku,tworzenie dobrych relacji z lokalna społecznością. Zasoby kapitałowe to pieniadze w gotówce zaciągnięte kredyty, pozyczki, wkłady bankowe, papiery wartościowe. Zasoby rzeczowe to pracownicy firm, ich wykształcenie, kwalifikacje. Planowanie to działania, decyzje, których istotą jest wyznaczenie celów, okreslenie sposobów ich osiągnięcia. Rodzaje planowania. Krótkookresowe – w małej firmie jest określone kto, w jaki sposób i za ile wykona dana prace zlecona, srednio lub długo. Organizowanie polega na tworzeniu formalnej struktury firmy, ustalenie stanowisk i przypisanych im zadań, sposobów komunikacji miedzy ludzmi, wzajemnej zalezności. Kontrolowanie to działanie polegające na sprawdzaniu jakości wykonywanych zadań z założonymi cenami oraz wprowadzeniu niezbędnych zmian. Kierowanie to działanie na które składa się właściwy dobór pracowników,przekazywanie im poleceń dotyczących wykonywanych zadań. Marketing to sposób działania firmy na rynku, sprowadzajacy się do identyfikacji i kształtowania potrzeb odbiorców, określania które z nich jest w stanie zaspokoic potrzebe poszukiwanych produktów i usług i mobilizowania personelu pracowniczego na rzecz zaspokajania tych potrzeb. Marketingu nie należy utożsamiać z reklama, gdyz ta stanowi zaledwie mały element jednego z narzedzi marketingu. Istota marketingu sprowadza się do następujących zadań: rozpoznać, przygotować, skoordynować, dostarczyć, osiagnąść. Rozwiązać potrzeby odbiorców, przygotować odpowiednia oferte rynkowa, skoordynować działania personelu produkcji, handlowego,służb finansowych i tak dalej.

Oceń ten artykuł:

Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:



SjYRZ5gN9, 2016-05-13 20:41
Thanks for your comstnem. I’d love to mention them. But to do so I need your name, age and where you live at the moment! email me if you can: Thanks http://xorprcjazw.com [url=http://eckqku.com]eckqku[/url] [link=http://zjpbjmdqz.com]zjpbjmdqz[/link]


tg77f8YH, 2016-05-12 17:43
yun oh... ikaw na yung kaka.. hehehe... welcome back to the world of blog.. hehehe... miss ko na nga entry mo... heheh... oki lang yabns..a.i nga ng mentor ko you not learn on the experience you learn on the exposure :D heheh :D


1   

Warto również przeczytać

Konsekwencje darowizny

Jeżeli mamy zamiar podarować komuś komputer czy zestaw garnków to nie mamy się czym martwić, nie nakładamy obowiązku udania się do fiskusa obdarowanej osobie. Najlepiej jednak jeżeli przed dokonaniem...

czytaj więcej

Mikro

Mikroekonomia jest to dziedzina ściśle związaną z samą ekonomią. Jak sama nazwa może nas naprowadzić zajmuje się ona przede wszystkim badaniem zachowań indywidualnych klientów, przedsiębiorstw i rynkó...

czytaj więcej

Dostać się na studia ekonomiczne

W dzisiejszych czasach takie kierunki studiów jak chociażby ekonomia są bardzo popularne wśród kandydatów na studia. Młode osoby bardzo chętnie wybierają tego typu kierunki, gdyż nie dość, że mogą sta...

czytaj więcej

Efektywność badan marketingowych

Czynniki na nie wpływające to przede wszystkim czas- wyniki badań musza być przedstawione w takim czasie,aby możliwe było podjecie decyzji w sprawie której one dotyczą. Dostępność informacji o przedmi...

czytaj więcej

Menu

Partnerzy