Cool Web

Marketingowy ambient

Inne strony warte obejrzenia: Ulotki Wrocław katalogi i foldery poznań http://www.deinsect.com.pl/

Marketingowy ambientAmbient to forma reklamowania produktów w dość nietypowy i niekonwencjonalny sposób. W skład marketingowego ambient wchodzą różne postępowania, których chwytają się przedsiębiorstwa. Przede wszystkim posługuje się on marketingiem wirusowym, partyzanckim, internetowym. Ponadto ambient marketingowy to e-mail marketing buzz marketing. Warto także dodać, iż nowością w reklamowania produktów jest zamieszczanie reklam o nich w grach komputerowych w umieszczanych w różnych elementach grafiki. Także do marketingowego ambientu zalicza się reklamy umieszczane na komunikacji miejskiej – na przykład na tramwajach, autobusach, taksówkach, metrach, przystankach, budynkach – takich jak szkoły, banki itp. Tego typu reklamy zawsze realizowane są na specjalne zamówienie przedsiębiorstwa i oczywiście niosą za sobą większe koszty. Często reklamy te mają krótkotrwały efekt, ale bardzo dobrze wpływają na ludzi, którzy znajdują się w zasięgu reklam. W zależności od grup docelowych, do jakich takie reklamy są stosowane wyróżnia się ich inne style oraz charakter. Każda reklama skierowana jest do danej grupy docelowej. Grupą docelową nazywa się ludzi, którzy mają wspólne zainteresowania, wiek, bądź inne cechy, które ich ze sobą łączą. Bardzo ważne jest to, aby reklama, która ma trafić do danej grupy docelowej spełniała ich oczekiwania i jak najbardziej trafiła do ich świadomości. Ludzie należący do jednej grupy docelowej również mogą posiadać takie wspólne cechy jak wykształcenie, miejsce zamieszkania, posiadanie dzieci, odpowiedniej pracy, stan majątkowy, płeć, czy zainteresowania. Bardzo często dokonuje się podziału grup docelowych według wieku, na przykład kieruje się niektóre produkty do mężczyzn od lat 15 do 25. Tak samo tyczy się to kobiet, do których produkty kierowane są od 15 roku życia do 30. Mogą być także produkty skierowane do osób starszych, którzy przekroczyli 40 rok życia, jak i zarówno do osób młodych od 3 roku życia do pełnoletniości. Bardzo często też kieruje się reklamy do ludzi o danym stanie majątkowym. Również reklamy kieruje się do ludzi o różnych poglądach na życie, stylu życia. Na przykład rozróżnia się grupy docelowe ze względu na ich poglądy polityczne bądź religijne. Niewątpliwie poznanie potrzeb grup docelowych jest połową sukcesów dla kampanii reklamowych.

Oceń ten artykuł:

Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:



Warto również przeczytać

Reklamacje

Reklamacja polega na oddaniu zakupionego towaru z powrotem do sklepu. Dotyczy to zazwyczaj towaru fabrycznie nowego, ale często klienci zastanawiaja się co zrobić w przypadku gdy kupujemy towar przece...

czytaj więcej

Elementy historii

W naszym życiu prywatnym i zawodowym codziennie postrzegamy setki różnorodnych zjawisk, czyli zdarzeń i rzeczy podpadających pod nasze zmysły. Jeśli jednak te zjawiska przeanalizujemy dokładniej, łatw...

czytaj więcej

Bezrobocie cz. 2

Przyczyn bezrobocia jest bardzo wiele i potrzeba czasu, aby je wszystkie dokładnie omówić i przeanalizować. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest gospodarka państwa, a w zasadzie jej nieudolność....

czytaj więcej

Zasady udzielania kredytu

Nowe zasady kredyty mieszkaniowe wynikają z powoli ustępującego kryzysu gospodarczego i zasady przypominają te sprzed kryzysu a nawet lepsze. Najlepszą zmianą jest przywrócenie dawania kredytów o kwoc...

czytaj więcej

Menu

Partnerzy

gablota aluminiowa
Kancelaria radcy prawnego