Cool Web

Niepopularna telepraca

Inne strony warte obejrzenia:

Niepopularna telepracaDzisiaj polskie firmy bardzo niechętnie podejmują się zatrudniania pracowników na odległość. Po pierwsze wynika to z tego, że za mało promuje się taką formę zatrudnienia pracowników, a po drugie nadal bardzo niewiele osób chce podejmować się takiej pracy. Pracodawcy najczęściej boją się kosztów jakie ona generuje. Nikt za to wcale nie wspomina o zyskach jakie mogą wyniknąć z tego rodzaju formy zatrudnienia. Zyski są obopólne i dla pracownika i dla pracodawcy. Jak podkreślają ekonomiści i specjaliści rynku pracy, na zachodzie taka forma zatrudnienia występuje już w co piątej firmie. W Polsce natomiast stosuje ją jedna na dziesięć, a w niektórych przypadkach nawet jedna na piętnaście firm. Telepraca jest doskonałym rozwiązaniem dla matek pozostających w domu na urlopie macierzyńskim lub też wychowawczym. Dzięki niej kobieta nadal może pracować chociaż przez parę godzin dziennie, nie odrywa się całkowicie od wykonywanych obowiązków, nie ma zatem zaległości i luk w wiedzy, a poza tym nadal może zajmować się swoim dzieckiem i domem. Niektórzy pracodawcy nawet wolą taki właśnie układ. Gwarantuje im to pewność, że kobieta po urlopie macierzyńskim lub też wychowawczym wróci do pracy, a tym sam nie stracą oni niezwykle wartościowego pracownika. Dzisiaj marketing i ekonomia to tak szerokie pojęcia, że nawet nie sposób jest jednoznacznie powiedzieć, co i kiedy i do czego przynależy. Obydwie dziedziny rozwijają się niezwykle szybko. Wszystko to jest wynikiem rozwoju usług handlowych, finansowych, jak również i zapotrzebowania rynkowego. Nowością jest tak zwany e – marketing. Powstał on w odpowiedzi na niezwykle dynamiczny rozwój Internetu i usług w nim oferowanych. Dzisiaj e- marketing jest niezwykle szerokim pojęciem i tyczy się do wszystkiego co jest bezpośrednio i pośrednio związane z siecią internetową. Jest to między innymi reklama internetowa, ogłoszenia internetowe, sprzedaż internetowa, wszelkiego rodzaju serwisy społecznościowe, które firmy i przedsiębiorstwa również wykorzystują na swoją korzyść. Nowy marketing to również i całkiem nowe umiejętności dla osób w nim pracujących. Najważniejszymi z nich są przede wszystkim wszelkiego rodzaju umiejętności negocjacyjne, umiejętności interpersonalne i wiele innych tego rodzaju. Dzisiaj stawia się przede wszystkim na charakter człowieka, gdyż w dużej mierze to on pozwala na pozyskiwanie nowych kontrahentów, a tym samym i na zwiększenie wyniku finansowego każdego przedsiębiorstwa.

Oceń ten artykuł:

Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:



Warto również przeczytać

Dużo nie znaczy tanio

Wiele super i hipermarketów stosuje bardzo często pewnego rodzaju dywersję. A mianowicie oferuje duże opakowania na przykład proszków do prania, herbat, kawy czy też innego rodzaju artykułów po bardzo...

czytaj więcej

Polityka ochrony środowiska

Działalność państwa związana z ochroną środowiska naturalnego to forma polityki ekologicznej. Jej najważniejszym zadaniem jest racjonalne wykorzystanie zasobów oraz środowiska przyrodniczego każdego p...

czytaj więcej

Polityka liberalna realizacją prawa człowieka

Polityka liberalna ma za zadanie zrealizowanie praw każdego człowieka w świecie. Jej głównym celem jest umożliwienie każdemu rozwijanie się w wolnym od przymusu społeczeństwie. Myślą przewodnią polity...

czytaj więcej

Własność firmy

Mienie pracodawcy jest poza pracowniczym zasięgiem, jedynie w godzinach pracy można z nich korzystać, po skończeniu pracy, nie wolno nic brać do domu. Jeszcze innym przepisem, którego należy przestrze...

czytaj więcej

Menu

Partnerzy