Cool Web

O klasyfikacji pozareklamowej

Inne strony warte obejrzenia: uniwersytet dziecięcy Warszawa

O klasyfikacji pozareklamowejKlasyfikacja pozareklamowa środków aktywizacji sprzedaży to sprzedaż premiowana upominkiem,a sytuacje w których ma ona miejsce to na przykład zakup określonych dóbr lub jednego określonego dobra. Wręczenie upominku ma miejsce bezpośrednio po zakupie produktu,lub też po określonym czasie,przy okazaniu paragonu opiewającego na okresloną umowną kwotę. Warunki skuteczności tej formy aktywizacji to atrakcyjność przekazywanego w formie upominku produktu oraz w szybkości jego wręczania. Obniżanie ceny następuje przy zakupie określonego produktu i przy określonej kwocie zakupu. Wadą tej formy promocji jest wrażenie niepełnowartósci produktu,stąd lepiej stosować takie możliwości jak wręczanie klientowi bonu,uprawniającego do zakupu po nowej,niższej cenie,przy okazji następnych zakupów,obniżenie ceny dla tych nabywców,którzy posiadają określoną ilość kuponów zbieranych przez pewien okres czasu przy kolejnych zakupach. Kupony takie wręczane są bezpośrednio podczas zakupów albo publikowane w prasie i dostępne dla każdego. Istnieje jeszcze możliwość otrzymania kolejnego produktu za darmo,pod warunkiem dokonania wczesniej zakupu określonej ilości towaru,rozdawanie,przekazywanie,wysyłanie bezpłatnych próbek. Tę formę klient ceni,głównie za możliwość samodzielnej oceny,testowania produktu,dostarczanie produktu do wypróbowania,bez obowiązku kupowania (testowanie),loterie i gry oparte na losowaniu nagród wśród nabywców,względnie zwrot pieniędzy,konkursy prasowe polegające na zdrapkach,wprowadzanie tak zwanych znaczków handlowych,pokazy,demonstracje produktów i degustacje w miejscach sprzedaży. Ta forma dotyczy głównie produktów spożywczych takich jak sery,jogurty,wędliny. Pozostałe środki aktywizacji sprzedaży stosowane w stosunku do kupujących i sprzedających,oraz pośredników to bodzce materialne na przykład specjalne nagrody dla wyróżniających się sprzedawców,bodzce edukacyjne,na przykład bezpłatne szkolenia,wspieranie i częściowe finansowanie działań pośredników zwieszane z promocją towaru,ustanowienie rabatu ilościowego lub czasowego. Sklepy oferują także obniżki cen produktów,które są czasowo nieuzywane. Są to na przykład kurtki zimowe wiosną lub letnia odzież jesienią. Sklepy stosują taką formę promocji,ponieważ towary te powinny być sprzedane a kończy się popyt na nie.

Oceń ten artykuł:

Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:



0EwtMB09W1b, 2016-05-12 17:45
Oh, nici prin minte nu-mi trecea ca poate fi un stres mai mare ca stresul prin care am trecut eu in cativa ani la ratu.l.u.Mdln, mult succes la examene! Asteptam castigatorul si...Trebuie sa spun ca melodia asta e superba! `miku


1   

Warto również przeczytać

Zatrzymanie inwestycji państwowych

Dzisiaj już żaden kraj europejski nie może spać spokojnie. Nawet jeśli kryzys ekonomiczny nie dotknął go aż w takim stopniu, jak pozostałe kraje w Europie, to i tak planowane są kolejne cięcia budżeto...

czytaj więcej

Organizacja przedsiębiorstw

Zmiany w strukturze naszej gospodarki, prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych, powstawanie nowych firm wymagają coraz większej liczby pracowników o wykształceniu ekonomicznym, przygotowanych do prac...

czytaj więcej

Prawda o zasiłkach dla powodzian

Nie każdy komu woda zniszczyła dom lub mieszkanie dostanie taką samą sumą pieniędzy. Zapomoga zaoferowana przez rząd polski wynosi sześć tysięcy złotych. Nie każda osoba jednak otrzyma owe sześć tysię...

czytaj więcej

Unia ekonomiczna i monetarna

Europejski system Walutowy. Traktat Rzymski EWG nie zawierał bezpośrednich postanowień o unii walutowej krajów członkowskich, lecz jedynie w sposób ramowy sformułował zagadnienie walutowe, jako część ...

czytaj więcej

Menu

Partnerzy