Cool Web

Promocja osobista

Inne strony warte obejrzenia: Tanie wizytówki Wrocław www.chiara.pl/pl/16-do-reki

Promocja osobistaPromocja osobista polega na zachwalaniu oraz przekazywaniu informacji na temat danego produktu przez osobą powołaną przez przedsiębiorstwa wypuszczające dany produkt bądź usługę. Jest to jeden z ważniejszych elementów procesu promocyjnego w sprzedaży. Przede wszystkim promocja osobista za zadanie ma udzielenie potencjalnym klientom wyczerpujących informacji na temat produktu, a także na temat warunków związanych z kupnem produktu – warunki te głównie dotyczą gwarancji, jaka obejmuje produkt, a także sposobu jego użytkowania. Co więcej, osoba, która zajmuje się promowaniem produktu również musi badać opinię konsumentów na temat danego produkty. Dzięki temu można dowiedzieć się, czy dany produkt jest opłacalny i czy przypadł ludziom do gustu. Poprzez odpowiednie nawiązanie kontaktu z klientami można ich zachęcić do kupna i jest to bardzo ważny element, aby wznieść ilość sprzedanych produktów. Dzięki demonstracji jak działa dany produkt, bądź po przedstawieniu jego walorów większa ilość klientów zachęci się do jego kupna. Osoba prowadząca promocję osobistą jest zarazem wizytówką firmy i musi być osobą kompetentną i mieć dobry kontakt z klientami. Logo jest główną etykietą danego przedsiębiorstwa i ma bardzo ważną rolę w marketingu. Logo przede wszystkim ma funkcję informującą klientów o tym jakiej marki jest dany produkt. Głównie logo ma mało znaków szczególnych i tekstu, aby było dobrze zapamiętane dla klientów. Przede wszystkim logo posługuje się jakimś symbolem, które utożsamia się z firmą, organizacją, inwestycją, czy innymi pojęciami. Logo ma przyciągać uwagę klientów i przede wszystkim sprawiać, że będą utożsamiali dany produkt z przedsiębiorstwem. Logo ma bowiem sprawić, iż ludzie częściej będą wybierali produkty firmy opierając się na wcześniejszym doświadczeniu poprzez zakup innego produktu. Logo jest zatem rodzajem reklamy zachęcając klientów do zakupienia produktu. Również logo może być emocjonalnie kojarzone klientom z produktem. Logo również musi prezentować się odpowiednio, aby klienci na sam widok danego symbolu uważali, że warto jest zakupić daną rzecz. Zatem logo od strony estetycznej także ma dość dużą siłę przebicia. Logo nie może być za bardzo skomplikowane i zawierać dużej ilości treści bądź kolorów. Najlepiej, aby logo posiadało jakiś symbol i kilka kolorów przyciągających uwagę.

Oceń ten artykuł:

Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:



Warto również przeczytać

Mikroekonomia

Mikroekonomia jest niezmiernie ważną dziedziną ekonomii dla pojedynczego konsumenta. Dlaczego? Dlatego, że to właśnie ona zajmuje się badaniem procesów gospodarczych na poziomie konkretnych jednostek,...

czytaj więcej

Ekonomia i jej definicja

Podobnie jak większość nazw nauk, termin ekonomia pochodzi ze starożytnej Hellady. W języku starogreckim słowo to oznaczało gospodarstwo domowe, prawa zasady. Stąd ekonomia oznaczała prawa rządzące go...

czytaj więcej

Holding

Holding jest to specjalna postać spółki kapitałowej. Jego bezpośrednim celem nie jest wytwarzanie dóbr czy świadczenie usług. Celem działania holdingu jest dokonywanie obrotów środkami kapitałowymi, w...

czytaj więcej

Poyt, podaż. Cena równowagi

Gdyby cena za bułkę została na rynku ustalona w wysokości 3000 zł, a kupujący po tej wysokiej cenie chcieliby zakupić tylko dwa tysiące bulek, podczas gdy oferowano by ich aż cztery tysiące, powstałab...

czytaj więcej

Menu

Partnerzy